پيام استاندار به عنوان تقدير از شور مهمان نوازي

 

 

بسمه تعالي

 

اللهم انا نرغب اليك في دوله كريمه تعز بها الاسلام و اهله

 

خداوند سبحان را سپاسگزاريم كه به ما توفيق داد تا در پايان سال 85 و در طليعه سال نو ميزبان رياست محترم جمهوري اسلامي و هيئت محترم دولت باشيم و با تصويب  110 مصوبه در زمينه هاي مختلف رشد و توسعه استان  و رفاه عمومي به عنوان هديه سال نو به مردم خوب و هميشه در صحنه دارالعباده يزد ارزاني داريم.

 

اين سفر پربركت موجب شناخت بيشتر مديران عالي نظام از پتانسيلهاي استان و انگيزه براي تحرك و كوشش و پويايي همه خدمتگزاران و مديران استان گشت و موجي از اميد و نشاط را در مردم عزيز آفريد.

همدلي دولت با مردم و صفا و صميميت رياست محترم جمهوري و صبر و تحمل و شكيبايي و خستگي ناپذيري ايشان درس هاي ارزنده اي براي ما بود.

 

من در اينجا لازم مي دانم از نماينده محترم ولي فقيه، نمايندگان محترم استان، ائمه جمعه، روحانيون، مديران و خدمتگزاران صديق استان نهايت سپاسگزاري بنمايم و به ويژه از مردم شريف و مومن كه با اشتياق و شور حضور خويش؛ وحدت و همدلي و مهمان نوازي خويش را ابراز نمودند و موجبات ياس بدخواهان را فراهم آوردند نهايت تشكر و تقدير را داشته باشم،براي همه اين عزيزان آرزوي توفيق و عزت و سلامتي مي نمايم.

 

بي شك از اين پس ما خويش را با عزمي راسختر آماده خدمت بيشتر به مردم مي دانيم و اميدواريم با اقدام به اجراي مصوبات دولت كريمه موجبات شكوفائي و اعتلاي بيشتر استان را فراهم آوريم.

 

انشاء الله

 

ابوالقاسم عاصي استاندار يزد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا